Lingerieboutique Anne Marie

Van Lingeriewinkel naar Lingerieboutique

Dominique heeft ons gevraagd haar te adviseren betreffende de bedrijfsvoering. Ons eerste advies was de voorraad drastisch te verminderen. We hebben de eerste marketingcampagne volledig gericht op de afname van de voorraad. Met veel succes. Daarna zijn we bij Lingerie Anne-Marie helemaal los mogen gaan. We hebben een Marketingplan opgesteld van de Branding tot en met de Restyling van de Winkel. De omzet is toegenomen, de winst is flink gestegen, het engagement op de sociale kanalen en in de winkel enorm laten stijgen. Het bereik van de Website en de zichtbaarheid via Google opzienbarend vergroot.

RESULTATEN:

- Klantenbestand met 30% gegroeid
- 25.000 algemene zoekopdrachten naar lingerie via Google.
- 12.000 zoekopdrachten naar Lingerieboutique Anne-Marie via Google.
- 96.000 views om de bedrijfsfoto's te bekijken via Google.
- 245 clicks op bellen om een afspraak te boeken via Google.
- 554 clicks op routebeschrijving naar Lingerieboutique Anne-Marie via Google.
- 360 clicks op website. (nieuw vanaf september 2021) vanuit Google.
- 51 nieuwe 5 sterren Reviews in Google.
- Omzetstijging van 30%
- Winsttoename van 70%
- Return of Investment op PECM bedraagt 860%

DIENSTEN:

Bedrijfsadvies
Branding
Website
SEO
Marketing
Beheer van Social Media
Advertentiebeheer Social Media
Concept Nieuw Interieur Winkel

Power in Numbers

25000

Clicks op Google

30

Omzetgroei %

860

R.O.I op Marketing %

Project Gallery